Tuesday, January 18, 2011

::Urgent perlukan ANDA::

Salam,

I'm in need of Business Partner dari 
Selatan
Pantai timur 
and 
Utara 
urgently!!!

Ramai yang bertanya kenapa saya buat business Tupperware ni. 
 Jual je. Letak katalog kat blog or FB. Kan senang.
Memanglah senang jual Tupperware macam tu.
Tapi saya nak kembangkan kerjaya saya.
 
Kenapa pula saya perlukan Business Partner?


Percaya atau tidak, saya kini mempunyai kenalan yang juga bergiat dalam Tupperware dari Kanada, US dan juga dari Indonesia.


This business needs a lot of teamwork.. 
and with teamwork and your own initiatives.. 
you's strive the best.. 
Your income from this business is almost infinity.. 
lagi banyak you berusaha lagi banyak you dapat.
Di Tupperware
We all work in team.. 

Apa yang kita akan dapat?


Income monthly 
 if you work harder it is possible you could get more 


Paid holidays

Car



Mereka kat luar sana.
Rasa-rasanya nak segalanya secara 
PERCUMA.
Hanya jadi Partner Business saya.
Hubungi saya

tupperwarewithlove@gmail.com

atau 

0172066286



Nota: Segalanya tentang TEAMWORK

2 comments:

  1. suke dgr tentang kejayaan....nak mulakan tu yg susah, gud luck Nida~

    ReplyDelete
  2. emme: mmg masa nak mulakan susah..sbb mula2 kena yakinkan diri yg kita mampu buat...baru boleh jadikan contoh untuk org lain pulak...

    ReplyDelete

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette