Saturday, January 19, 2013

|Banyak gunanya Nutri-Rich Oil Tupperware|




Banyak faedah sekiranya anda membeli Nutri-Rich Oil dan diletakkan di rumah, di pejabat atau pun di dalam beg anda.

Please keep one with you.

Memang banyak.
Saya pun tak terkecuali menyimpannya satu di rumah.

Apa yang saya kesal, dulu saya tak tahu pun ada produk ini yang mungkin dapat menyembuhkan parut di lengan tangan Hadief.

Ye lah, dulu Tupperware takde lagi keluarkan Nutrimetics ni.
Bila saya tahu adanya produk ini, saya terus beli.
Dan terus mencubanya di lengan Hadief walaupun kesan lukanya dah kering.
Hopefully, kesan lecurnya akan hilang dengan Nutri Rich Oil walaupun ambil masa.

Jangan pulak sangka saya buat-buat cerita.

200520112300_1 
Gambar ni saya ambil dari Puan Bubbles 

Dia mendapat lecur ni dari air panas yang ada di atas meja. 
Sian sayang Umi ni.

Nanti saya sertakan gambar yang terbaru Hadief.

Ok.
Berbalik kepada Nutri-Rich Oil.

Anda juga dapat membaca kelebihannya di entri saya terdahulu.
Click sini 

Untuk isi kandungan yang mengandungi apricot, anda boleh click di sini.  

Cepat dapatnya.

Anda boleh hubungi saya
di 0172066286
 

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette