Sunday, February 5, 2012

::Khasiat Apricot bersama Tupperware::



Fakta tentang APRICOT

- Terkenal sebagai makanan kesihatan oleh pengamal perubatan Greek
- ANTI PENUAAN dalam kosmetik
- Apricot termasuk dalam kelas subasid
- Apricot merupakan buah ang berbiji dan mengandungi pelbagai khasiat
- Buah, biji, minyak dan bunga dari buah apricot telah digunakan di dalam bidang perubatan sejak berkurun lamanya
-  Antara khasiatnya: -
1. Merawat dan membunuh kanser
2. Merawat penyakit kencing manis
3. Merawat penyakit jantung
4. Merawat penyakit gout
5. ANTI PENUAAN
6. Mengurangkan risiko penyakit Parkinson dan Asthma
7. Mengurangkan berat badan
8. Melancarkan sistem penghadaman
9. Melancarkan sistem peredaran darah

Oleh sebab itu, 
NUTRIMETICS
mengeluarkan produk berasaskan APRICOT

 Dahulu, saya memang menggunakannya
dan memang saya suka produk ini.

Dulu, masa remaja, muka saya ini memang ada pakej tersendiri
(jerawat + warna kulit tak sekata + berlubang-lubang kat pipi ni, etc) 

Oleh kerana ejennya, jiran sebelah rumah berpindah, saya telah putus hubungan dengan Nutrimetics.

Ada masa kat UiTM dulu, ada kawan yang buat part time jual Nutrimetics, saya sambung guna Apricot ni balik.

Tapi, ye lah kan..
Masa belajar dulu, mana ada sen sangat.
Sebab tak beli harga consultant.
Stop balik dari guna.


Bila HQ umumkan yang Nutrimetics join family Tupperware,
saya dah bayangkan Pencuci Muka Apricot .

Antara benefit menggunakan pencuci muka Apricot ini ialah
-     Natural enriched with Apricot extract
-Cleanses and exfoliates
-Skins is softer, refreshed and more radiant
-Experience the goodness of apricot for healthy glowing skin
-Skin is clean, refreshed, smooth and supple
-Suitable for normal, oily and combination skin


Nutrimetics
Foaming Cleanser 175ml
Retail Price: RM32.00

Kini RM25.00
(tawaran sah sehingga 29 Feb 2012)

Bagi mereka yang dahulu menggunakan dan masih menggunakannya tetapi tak tahu bagaimana nak membelinya, hubungi saya.

Anda tahu kelebihannya!!

0172066286

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette