Friday, February 8, 2013

|Kenapa saya pilih Tupperware


Sebelum menjadi Director pada hujung 2011, saya cuma pengguna Tupperware yang biasa. Memenuhkan kabinet dapur dengan barangan Tupperware (sebab kualitinya, itu yang pertama, dan yang kedua sebab namanya yang glamour). Sebelum kahwin sikit pun tak pandang dengna Tupperware. Dah berkahwin, baru berjinak-jinak.
Tu pun saya di ajak join masuk Tupperware oleh MIL.

Mula-mula tu memang seronok beli sebab diskaun ahli 20%. Bila tahu yang kiter can get 25% discount dengan hanya recruit 2 oran. Terus saya ajak adik-adik saya join Tupperware.

Makin lama makin seronok membeli. Penuh almari dapur. Sampai kena letak kat dalam almari atau kotak.   

Satu hari bawak katalog ke office. Sorang-sorang officemate belek pastu order. Terus terang, agak terkejut sebab dapat extra income simple macam tu. Tak perlu promote kan?

Tupperware dah ada di serata dunia lebih 50 years. Jangan risau tentang kewujudannya.
Tak sama seperti perniagaan lain yang tumbuh macma cendawan.

 

It has thousands of products for your food storages. 
From air-tight lunchboxes to freezer-safe containers, Tupperware covers all your needs.


 Sekiranya tak pasti dan ragu-ragu tentang bisnes ini
 please ask me.


  I would be pleased to advise you.

0172066286






No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette