Wednesday, February 23, 2011

::Review tentang Modular Mates::

 Pernah tak dengar tentang  
Custom Kitchen Planning Storage Chart

Kami, di Tupperware ada menawarkan khidmat nasihat tentang penggunaan Tupperware.
Bagaimana nak membeli Tupperware mengikut kesesuaian dapur anda.

Supaya bila ada tetamu lebih-lebih lagi keluarga mertua campur ipar duai.
Tak ke gelabah je sentiasa bila mereka ada kat rumah kita.
Risau je bila diorang duduk kat dapur.
Memerhatikan apa yang ada kat dapur.

Nasib baik family mertua saya tak macam ni.
Sporting habis.

Suka ke kalau orang buka almari kabinet je.
Bersepah barang-barang.

Kalau tetiba nak masak bubur kacang hijau.

Tak ek haru kalau tak jumpa.


Nampak tak mana simpannya kacang hijau tu?
Macam mana gula?
Jumpa tak?


Ni gambar SEBELUM menggunakan Tupperware Modular Mates.


Sekiranya anda meminta pendapat kami.


Untuk menyusun atur barang-barang dalam kabinet tu seperti gula, macaroni, kekacang, biskut dan lain-lain.
Kami cadangkan anda menggunakan Modular Mates.


dan hasilnya.


CUKUP-CUKUP BERPUAS HATI OK.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Dan yang paling best tu.
Modular Mates ini sediakan chart untuk kita rujuk.
Supaya bekas itu bersesuaian dengan makanan yang hendak kita simpan.


Contohnya untuk serbuk kopi (500g)

 Sesuai untuk bentuk 
*
*
*
*
*
 Oval II

atau

 Square I

So, dah tahu bagaimana nak uruskan kabinet anda?

Jadi,
pada mereka yang nak membeli Modular Mates ni, akan dapat barang Tupperware 
secara PERCUMA
dari Tupperware with Love

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette