Sunday, June 19, 2011

::Green Tea dari Tupperware::

Nature Care
Premium Green Tea


Dulu memang saya pandang sebelah mata je benda ni.
Sebab dah set dalam otak ni.
Yang air green tea ni tak sedap.

Tapi belum cuba belum tahu kan?
;-p


Tapi sejak 3 tahun bekerja bersama-sama Professor-professor perubatan,
akhirnya membuka mata saya tentang 
PENTINGNYA MENJAGA KESIHATAN.

Dulu, saya agak culture shock sebab bila pergi pantry je
Green Tea ni lebih banyak dari kopi, milo dah teh.

Bila ada function dan meeting, pun dihidangkan teh hijau ni.

Dan saya akhirnya mencuba.
Nak juga tahu rasa sebenarnya.

Hem.....
SEDAP walaupun takde gula.
(teringat encik suami letak gula masa mula-mula minum green tea ni.)

Memang dah jadi rutin, sama ada pagi dan malam.
Memang akan minum green tea.

Dan lately ni, encik suami akui badannya terasa ringan sedikit dan segar.
Dan rasanya ada juga manis walaupun tak letak gula.


Green tea dikatakan mendetoxkan toksik-toksik di dalam badan.
Anda akan merasakan badan anda sedikit ringan.

RM18.00 (20's)

Cubalah hari ni.


P/s: Saya pun rasa badan dah rasa ringan.
;-p


No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette