Wednesday, December 15, 2010

::Penyimpanan Sejuk::

Bagi memastikan kesegaran berpanjangan!

Cuba tengok gambar sebelah kiri dan sebelah kanan. Mana yang mata anda selesa memandang?
Dah tentunya gambar sebelah kanan kan? Penyimpannya cukup teratur. Nak cari daging, ayam, udang, sotong, ikan memang senang.

Kesegaran pun terjamin. 

See trough panels yang ada menyenangkan anda melihat kandungan yang ada di dalam tupperware.
Pelbagai saiz pun ada. Dari yang kecil sehingga yang besar. Mempunyai design yang cantik.

 Bertukarlah kepada Tupperware.
Kualitinya juga terjamin.

Saya pasti ramai yang masih menggunakan bekas ice cream untuk menyimpan makanan beku.
Tapi selamatkah bekas itu?

Dulu saya juga menggunakan bekas ice cream untuk menyimpan daging, ikan, ayam dan lain-lain lagi.
Tapi kesegarannya tak tahan lama. Akhirnya saya terpaksa membuangnya kerana bimbang sakit kemudian hari.

Dan saya telah bertukar kepada Tupperware.
Kualiti masakan saya amat bagus.
Suami saya pun suka!

Harganya juga berpatutan.
Hubungi saya.

0172066286


Bertukarlah sekarang.

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette