Thursday, December 2, 2010

::How to Host a successful Tupperware Party::

Untuk menjadi hos bagi parti Tupperware tidak sukar. Janji jangan 'nervous'.Anda cuma perlukan beberapa 'hint' untuk menjadikan parti yang dianjurkan 'hit party'.

INGAT!! Menganjurkan PARTI TUPPERWARE sepatutnya kita akan mengalami 'FUN SITUATION!'

So don't forget to take the time to enjoy yourself!

Berapa ramai tetamu yang saya perlu jemput ke Parti Tupperware?
Berapa ramai tak kisah. Janji happening!

Siapa yang patut saya 'invite'?
Relatives, jiran sebelah rumah, officemates, kawan tarian Poco-Poco ;-p

Bagaimana caranya saya menjemput tetamu?
Call, email, sebaran leaflet, invite dari Facebook dan yang terbaru Twitter

Bagaimana dengan 'refreshment'?
Hanya minum petang.
Jangan risau. Kami akan membantu anda.

Apa yang saya akan dapat selaku hos parti?
Hos akan menerima :
Thank You Gifts
Host Gifts
dan juga
Langganan Katalog PERCUMA selama 6 bulan.

Apa yang terbaik untuk memastikan parti anjuran saya MENYERONOKKAN dan MENGHIBURKAN para tetamu saya?
Tupperware party selalunya memang happening. (Serius tau)
Kami akan adakan games, demo dan menjawab segala soalan-soalan dari anda.

Saya ada kawan yang tidak dapat hadir, tapi bolehkah mereka 'order' barang atau 'book' untuk mengadakan parti?
Yup. They can. Just inform us.Sekurang-kurang sebulan untuk kami merancang 'plan'.

Bila yang sesuai adakan parti dan berapa lama ianya akan berlangsung?
Bila-bila masa.
Kalau boleh hari Sabtu dan Ahad.
Ramai boleh hadirkan diri.
Minum petang is the right time.
Sambil minum teh dan makan karipap, boleh sembang-sembang dan dengar penjelasan lanjut tentang Tupperware.

Apa peranan saya di parti tupperware anjuran saya?
Just be the HOST! 
Mudah kan?


No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette