Friday, July 15, 2011

::Parti Tupperware di Ampang::

 Ahad lepas, Azwa anjurkan parti Tupperware pertamanya.
Dan sebagai rakan seperjuangan, dah tentunya saya membantu dia.

Tetapi, sesuatu peristiwa telah berlaku.

Cuba teka?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 Traffic Jammed.

Mana-mana jalan raya yang saya guna semuanya jem.
Gara-gara Demonstrasi BERSIH.

Hati ni berdebar-debar.
Otak ni berhempas pula fikir laluan mana nak guna.

Lari Jalan Cheras, jem dia macam padang parking percuma.
Sampai ada orang keluar kereta smoking, berborak pelbagai.

Lari ikut pekan Hulu Langat pun sama gak.

Perjalanan ikut jalan kampung dalam 30 minit dah boleh sampai jalan Ampang pun mengambil masa 4 jam.
Macam nak pergi Kuantan pulak.

Abang Salleh, Azwa dan saya selalu meng'update' berita terkini.

Bila Azwa bagitau yang tetamu dah ramai datang, terpaksalah saya menyuruh mereka teruskan jua.
Letak telefon je, terus menangis.
Sebab terlepas parti Tupperware yang begitu seronok itu.
;-p

Abang Salleh. Trainer yang berpengalaman.
Director yang begitu sporting.

Isterinya pun Director gak.

Seperti biasa.
Demo membuat pizza.

Sedapnya isi nenas tu.
Manis sungguh.
Malangnya, saya tak sempat merasa sebab dah habis.

 
 Sesi penerangan untuk ahli baru.
Dan juga sesi meng'order' barang.
Penghantaran adalah percuma.

 
 Sesi bergambar dengan sebahagian tetamu yang hadir.

Saya selamat sampai semasa sesi penerangan.
Hem...Lega bila mendapat tahu semua sukses.

Alhamdulillah.

Sumber gambar: Azwa.


P/S: Sesiapa nak join kutu tupperware bernilai RM300.00. (Sebulan RM30.00)
boleh contact Azwa

Memang berbaloi.
Lagi-lagi tak lama lagi puasa dan raya.

Sesiapa yang nak menjadi tuan rumah parti tupperware.
jangan malu.Jangan segan.

Kami akan tolong anda.
Kami bukan along, kami nak tolong.

PEACE!!

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette