Thursday, April 14, 2011

::Marathon::

Salam semua.

Minta maaf sebab lately ni tak sempat nak update blog.
Sedangkan ianya sebahagian azam saya sekarang.

Officially saya dah berumur 30 tahun.

Alhamdullillah.
Allah s.w.t telah menemukan saya dengan bisnes Tupperware ini.
Dengan menjual Tupperware juga saya dapat meningkatkan taraf hidup saya, dapat membantu dan meringankan beban suami saya dan membantu keluarga tercinta.

Terima kasih pada mereka yang join GA sempena birthday saya.

30 tahun.
Nombor yang begitu bermakna.

30 sebahagian nombor kereta saya. ;-p
Di usia 30 ini saya dikurniakan 2 orang anak lelaki yang comel dan seorang suami yang begitu supportive sekali.
Saya berkenalan dengan bisnes Tupperware, mengenali uplines saya yang begitu gigih membantu saya, tak jemu beri nasihat dan dorongan.

 My Birthday treat kat Mandarin Oriental, KLCC

Yang bestnya bulan Julai, Tupperware consultant yang berjaya dalam challenge yang diadakan dapat stay di MO dan akan berjumpa VVIP Tupperware dari US.

Saya nak pergi.
Nak stay kat MO lagi.

Best wooo..

 Sempat menelefon tu.
Siapa yer?

Seronok melihat anak-anak mandi buih.
Hahahaha

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette