Thursday, March 3, 2011

::Penat bershooting untuk Tupperware::

Assalamualaikum.


Recently memang busy dengan Tupperware.

Plan untuk Parti Tupperware.
Beli barang untuk customer.
Call and meet uplines dan downlines saya.

Itu adalah rutin harian, mingguan dan tahunan.

Tapi satu je yang saya SANGAT SUKA.

Pengalaman yang indah.

Saya ditawarkan bershooting dengan Uplines saya
iaitu Julie, Andrea dan Lawrence

bersama-sama juga Kak Lia, Abang Salleh, Iffa dan Kak Aishah.

Ini semuanya akan dibawa oleh Andrea untuk dipersembahkan di Beijing, April 2010.

Pada mereka yang ke Beijing nanti, tengoklah saya ye.

Saya tak dapat pergi sebab baru je berkecimpung aktif dalam Tupperware ni.
Insyaallah, trip akan datang.

SATU PENGALAMAN 
yang
SANGAT INDAH

sebab dapat PERSONAL TOUCH dari mereka yang hebat dalam 
bisnes TUPPERWARE MALAYSIA ni.


Hopefully soon.

kiri: Andrea
kanan: Julie

Saya akan berjaya seperti mereka.

Nota: Lupa nak bawa kamera masa shooting. Huhuhu.

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette