Tuesday, March 8, 2011

::Dari diri KITA sebenarnya::

Semua Perniagaan Yang Kita Jalankan adalah terbaik.
Tak kira lah, bisnes jual maruku, bisnes buat kek, dan sebagainya.

Sabda Nabi Muhammad 9/10 rezeki kita datangnya dari perniagaan.

Kebanyakan MLM mendesak downlines untuk membeli sesuatu produk sehingga berpuluh-puluh ribu.
Kemudian menjualnya pada harga yang tinggi. 

Bagi saya, memang Nabi suruh kita berniaga, tapi berniaga dengan cara betul!!!


Saya menjadikan bisnes ini sebagai punca pendapatan kedua saya kerana saya tidak mahu sebarang paksaan, desakan untuk menjual produk.

Semua tahu proses pembelian dan penjualan Tupperware.
Tiada STRESS pun.

Juka anda ingin mengubah nasib anda dan ingin memiliki pendapatan tambahan.Atau anda ingin memiliki barang Tupperware pada harga ahli.


Hanya RM60. (yuran keahlian)

Jangan segan menghubungi saya. 
Ianya semua berdasarkan KISAH BENAR.

 Apa-apa pun.
Buatlah Yang Terbaik Semua!!

Apa Yang Kita Buat Adalah Untuk Keluarga Dan DIRI KITA.



Nota: Jangan lupa join GA ye

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette