Thursday, February 7, 2013

|Tambah income dengan Tupperware|

Sekarang ni, semua barang 
semua keperluan harganya semakin naik.

Tapi gaji tak jugak naik-naik.

Alhamdulillah.
Setiap tahun kerja saya memang ada kenaikan gaji.
Tapi bila duduk kat KL
memang tak cukup.

Gaji Mr Suami pun banyak dihabiskan untuk utiliti, rumah, kereta, sekolah anak dan jugak untuk emak abah di kampung.

Saya pun ada jugak membantu.
Bayar transporter, kelas ngaji, bibik dan lain-lain.

Untuk perbelanjaan lain, memang tak cukup.
Dan hasilnya, saya meminta izin Mr. Zuami untuk membuat perniagaan sambilan.

Macam-macam saya buat termasuk join MLM.

Tapi saya rasakan Tupperware adalah bisnes terbaik pernah saya lakukan.
Ada testimoni, kelebihan produk, kualiti dan dikenali.
Tak perlu keluarkan modal.
Orang order, bank in dan kita beli.
dari situ pun dah ada untung.
Belum lagi hujung bulan kita dapat cek.

Selain ada rumah sendiri kat BTHO.
Nak jugak menambah aset untuk hari tua nanti.
Harga rumah pun semakin melambung tinggi.

Keputusan yang saya buat ini memang tepat walaupun sekadar sambilan.
Tak ganggu pun waktu kerja saya.

Jika berminat nak menjadikan Tupperware sebagai 2nd income anda.
Hubungi 0172066286.

kalau malu, emel pun boleh
tupperwarewithlove[at]gmail.com

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette