Saturday, June 23, 2012

|Clean Green Perodua 2012 Day, bahagian 2|


Dalam entri lepas saya ada ceritakan tentang Clean Green Perodua 2012 Day
dah ada kat HQ, Serendah pukul 8 pagi.
Terus setup booth.

Yang hadir, saya sebagai Director, DIQ saya, Azwa, Director dan Mentor saya, Abang Salleh dan DIQ barunya, AED Iffa dan Exe. Director Kak Norlia.

Sama-sama berganding bahu untuk jayakan kempen "Go Green".

Sebab tu you all tengok semua pakai baju warna hijau.

 Final touch.
Sebelum final touch pun dah ada customer. ;-p

 Dengan DIQ Azwa.
Pasti anda nak tahu apa makna DIQ?
DIQ tu "Director in Qualification" untuk mereka yang bakal bergelar Director.

 Our Lime Green Group


 Sumbangan Dari Kak Lia sendiri.
Untuk staff Perodua yang hadir ceramah pada pagi itu.

 Bergambar dengan Dato' Karam Singh Walia.

 Saya sedang melayan customer.
TQ Encik Z (My dearest husband)

 Dengan MD Perodua.


Sesi bergambar.


Ni dia cenderahati daripada Perodua.


Seronok.
Dapat customer, prospek dan juga bakal consultant pada hari itu.


Berminat nak menjadi sebahagian daripada kami?

Call 017-2066286







No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette