Monday, March 12, 2012

::Tupperware - Product Fair::

 Lama tak update
dan baru perasan yang saya belum update pasal
satu event anjuran Tupperware.


 Disebabkan saya pergi pada hari Jumaat,
lepas solat Jumaat.
Pergi ke situ dengan "Beloved" Mr Suami.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ke mana ye?
Saya menghadiri event Tupperware
di Sunway Convention Centre.

Layan je gambar dan penerangan ringkas saya ye.
;-p


 Time table bagi setiap penerangan produk.

 Antara award yang Tupperware dapat.
Dapat international recognition.

 Saya sampai je ada permainan.
Hadiah pun agak lumayan juga.

 Antara privilege purchase.
Banyak juga saya dan suami beli.
Harga pun berbaloi sangat.

Suami beli vitamin Omega Q10 dan MultiPlus Ginseng Softgel.

 Ada both for games.

 My uplines Abang Salleh yang mencuba nasib.

 Saya pula tekun nak tengok baby baru Tupperware.

 Apa lagi.
Rembat ler.
Tapi tak dapat beli masa tu.
Cuma dapat full explanation from their staffs.

 Booth untuk mekap sangat penuh.

 Sambil nak tunggu turn, pergi tengok water filter.

 Patah balik untuk mekap.
Waaa...sangat frustrated sebab full.

 Cik Abang pula cakap next time sebab dia dah lapar.
So, kitorang teruskan perjalanan.
Ada health counter.
Yang check our BMI, etc.

Next to the booth, ada pula booth product.

 Then, tengok pula history.

 Mr Suami pula berminat dengan manik-manik ini.
Ini adalah plastik Tupperware.

Habis sudah journey saya pada hari itu.
Sangat-sangat seronok sebab banyak juga yang dibeli.

Ada juga goodie bags percuma.
;-p


Akan datang,

Parti Tupperware terbesar di Malaysia
yang akan dicatatkan dalam 
GUINESS BOOK OF RECORDS

pada

25 Mac 2012
bertempat di JR SALES Wangsa Maju

Nak tahu dengan lebih lanjut lagi,
sila hubungi 0172066286

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette