Tuesday, November 1, 2011

::Kisah Saya dan Party Tupperware::

 Saya aktif dalam Tupperware disebabkan saya sedar selain harapkan gaji bulanan, 
saya perlukan extra money untuk perkara-perkara lain.

Seperti

MELANCONG
SHOPPING
dan LAIN-LAIN

Honestly, saya diajak masuk menjadi consultant Tupperware oleh mak mertua.
Kiranya terpaksa. (Sayang mak mertua kan)

Masa tu saya tak nampak lagi kebaikan perniagaan ini.
Guna kad ahli untuk dapat diskaun.

Asyik je membeli tiap-tiap bulan.
Tiap-tiap bulan uplines saya, Abang Salleh dan isteri datang berjumpa terangkan satu persatu.
Dari 20%, dia suh cari lagi ahli baru untuk qualified 25%.

Berjaya.

Dan satu persatu challenge diberinya.
Dan setakat ini, berjaya penuhinya.

Dan yang paling best, usaha membuahkan hasil bila entitled komisyennya.
MEMANG SERONOK SANGAT
dan nak sangat MAINTAINkannya.

******************************************************************************

Parti Tupperware mula-mula diadakan.
Mak mertua saya join dulu.

 Mak mertua cuba tunjuk skillnya.


Bila saya dah agak berjaya.
Mula kembangkan team.
Dan kakak ipar saya pula join Tupperware.

Seronok bukan main.
Sebab satu family join Tupperware.

 Ni party Tupperware kat rumah SIL saya.

 Dapat gak buat jualan dan recruit seorang ahli baru Tupperware.

Tak sah kalau takde display barangan Tupperware.

SIL dapat hadiah HOST.
Ahli baru pun dapat dapat hadiah.
Yang datang sebagai tetamu pun dapat gak.

Memang best.
kalau nak tau best ke tak.
Apa kata buat kat rumah anda pula.

Insyaallah.
Kami cuba berikan our best services.

No comments:

Post a Comment

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette