Monday, December 26, 2011

::Nutrimetics?::

 Salam....
Hi there...

Cuti hari ni?
Best kan?

;-p


Siapa pernah guna produk ini?


Jangan malu-malu angkat tangan...
Baik ngaku...

Saya ngaku yang saya pernah guna produk ini.
Tak silap saya masa muda remaja saya dulu.
Sekarang pun masih muda remaja.

Huhuhuhuh

OK..OK...

Dah ngaku kan?
Nak tahu kenapa saya tanyakan soalan?


JAWAPANNYA ialah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Scroll lagi

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
NUTRIMETICS dah jadi sebahagian KELUARGA SAYA...

Ini bukanlah bermakna saya ni berkahwin dengan owner Nutrimetics ;-p
dan bukanlah ahli keluarga saya CEOnya (kalau betul bestnya!!)


Ini kerana...
Nutrimetics telah bergabung dengan Tupperware.
Yahuuuuu!!

Tupperware kan family angkat saya.
Hehehehe.

Jadi, mereka yang slalu pakai tak perlu pening kepala mencari mana nak beli barang Nutrimetics,
sebab saya ada.
Anda boleh cari saya.

Berkuatkuasa 1 Januari 2012 ye.

;-)

4 comments:

  1. patut la susah nk cri brg nutrimetics skrg..knpa laman web nutrimetics x blh nk bukak ye?

    ReplyDelete
  2. salam cheq sue,

    mungkin sbb tupperware dah ambil Nutrimetics, jadi suma barangannya diletak dalam website Tupperware.

    ReplyDelete
  3. macam mane nak order. sebab memang susah nak cari dah. last pakai time belajar dulu memang bagus produk ni. rasa nak continue semula. :)

    boleh email saya detail macam mane nak oder?

    atiqahidayu83@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Saya menggunakan Roll On Deodorant (Nutrimetics). Setelah penutupan nutrimetics product berkenaan tidak ada lagi. Saya amat berharap product ini dikeluarkan semula dan sekali gus ada dimana2 stokis tupperware. Harap mendapat feedback daripada pihak pengurusan.

    ReplyDelete

 

© Copyright Tupperwarewithlove - Designed by Krafty Palette